1


2


3


PROFILE
Eyfa Najihah. fifteen. Simplicity. Loves : Anything and everything that can make me smile Not enuff?

TAGGY
CBOX HERE.

CREDITS
Designer // ZeHoradoRa
Colors // f l e u r
Inspiration // Vans
Fonts // Google WFont
Sozai // Various sites
-ed by GC // 1024x600

// Gaduh gaduh gaduh xD Monday, 29 October 2012 | 06:35 | 0 comments
Hai makcik comel lawa . Ohh lupe ? Assalamualaikum cinta 

Sbenarnye ak bosan nih , tak tau nak update entry ape kan hari nim ? Aku skrg nim rase terluke sangad kot , sebab sidia tuh da tak macam dulu lagi tau ? Dia da brubah skarang , tak macam yang ak kenal dulu dah . Dulu kitorang kautimm sangad , bile oncall dengan dia ak rase hepi sangad tau . Die suke buat ak gelak , senyum ape bagai . Kan ?

Memang slalu gadoh tapi kejap je pun , ahahahaha . Time oncall dengan dia tuh dulu , dia ade nyanyi . Bestkan kalau awak macam dulu sayang ? Saye rindu kawan saye nih yang dulu , saye taknak awak yang skarang . Dah brubah gila kot ? Hmm . Nape jadi camnie ek ? 

Slalu cakap saye tak hargai awak , sedangkan saye nim selalu rindu awak tau ? Saye kekadang tu nangis sebab awak , time saye terluke nim awak dah brubah . Saye perlu awak tau ? Tolong kay . Jangan pergii :(

Kay lha . Tak tau nak update ape lagi , bhaiibhaii . Hihi 

THANKS FOR VISITING, DO COME AGAIN SOON! :D