1


2


3


PROFILE
Eyfa Najihah. fifteen. Simplicity. Loves : Anything and everything that can make me smile Not enuff?

TAGGY
CBOX HERE.

CREDITS
Designer // ZeHoradoRa
Colors // f l e u r
Inspiration // Vans
Fonts // Google WFont
Sozai // Various sites
-ed by GC // 1024x600

// Okayyy Okayy Baceee ツ Friday, 26 October 2012 | 20:46 | 0 comments
Eh eh . Hello ツ

Huh ? Bosan gila kot time nim , nak taip ape pun ak tak tau . Hihi ? Tengah bosan sangad nie . Biase pagi cenggini ak tido aje . Ntah kenape pulak kan , hari nie bangun awal . Tlong kezen ak keringkan baju dia then ? Makan nasi goreng maa ak buat . Lepas tu takdak keje lain selain onli onli sampai bosan , huhui . Bosan ohh bosan .

Ak ingad lagi suatu ari tuh . Ecehh , time malam tengah onli tu ? Fatin ajak ak pegi pantai pagi esok , gatal nak main ombak kan ? Ak on jeh , time tu ak rase macam takkan pegi . Sebab lao nak mndi pantai kene bangun awal , lao pegi lewat panas tau ? Hihihi . Then ak text haziqah cakap esk nak pegi pantai , smue on nih . Jadi lha kan nak pegi pantai nih ? Malam tu tido awal takut tak bangun esk . Huhui ツ

Esk pulak time pukul 6 pagi phone ak berdering , haha . Fatin call sebb nak kejutkan ak , ak terus bangun . Pi basuh muka gosok gigi . Tak mandi pun , haha . Lepas tu siapsiap tunggu fatin ngan haziqah aje ! Lame lha jugak , ntah ape diorang buat ntah . Time ak tunggu diorang , ak tunggu kt ruang tamu . Then abah ak ask nak pi mane ? Ak cakap lha nak pi pantai . Ohh ! Dia membebel tak kasi ak mandi sebb time nim ombak kuat woo !

So ? Ak cancel tuk mndi ombak tu . Ak text fatin cakap tak payah mandi , sebb ombak besar . Haaha ! Dalam 5 minit tuh haziqah ngan ftin dtg amek ak . Haha ? Satu motor 3 org naik  , haaha . Gila kan ? Lepas smpai kat pantai tu . Kitorang pegi jalan sampai kg sebelah , haa . Time jalanjalan tu skali ombak dtg , kitorang lari macam org gila . Haahaa ? Tahu takut . Dah penat jalan kitorang lepak kat poko tu ade buai , lepak ngan gelak macam org sawan . Hihi ?

Dah lewat da time tu , kitorang pegi kat tempat asal balik . Ak ngan haziqah jalan macam siput do , tak larat gila kot time tu . Hihi ? Kitorang main sepaksepak air , best gda gila kot . Yang sronok , ak dpt kambus irah dgn pasir pantaai . Bile gali lubang air masuk , asal gali lubang air masuk . Huh ? Sabar jek . Lepas aje siap kambus irah , kitorang nak snap . Tetibe ombak besar datang ! Ak jerit dan lari ngan fatin , hihi . Irah ngan haziqah dah basah kat situu ! Hmmm bunyi , nakal seh .  Haha !

Tu je yang ak boleh taip . Hihi ? Stop kat sini eh eh ? Daa  ツ
                                     Nakal gila kot aku ? Biarkannn ツ

THANKS FOR VISITING, DO COME AGAIN SOON! :D