1


2


3


PROFILE
Eyfa Najihah. fifteen. Simplicity. Loves : Anything and everything that can make me smile Not enuff?

TAGGY
CBOX HERE.

CREDITS
Designer // ZeHoradoRa
Colors // f l e u r
Inspiration // Vans
Fonts // Google WFont
Sozai // Various sites
-ed by GC // 1024x600

// Saket ati kita tau mambang -,- Monday, 29 October 2012 | 11:03 | 0 comments
Oi . Kuang hajak kan ? Okkk . Hai awak oh awak eh awak tu awak 

Hmm , tak tau nak update ape skarang nie tau ? Tetibe jeh hati aku nim rase bdebar , tak tau lha knape kan ? Oke , sebab rindukan dia kot . Ohmaii ! Ak da jatuh hati kat dia ke nim ? Tak mungkinlha weh , dia tu da mcam abang ak kot ? Tak mungkin aku suka dia weh .

Haha , nakal lha ak nim . jatuh hati kat kawan sendiri , adui . Kenape lha ak nie kan ? Okk lah , tak tau da nak tulis ape lagi . Oke , tadi kat skola kan ak gado . Kenape kenape ?

Biase lha manusia tak mengate orang dah bukan manusia org panggil , huh . Ak tak pernah pun ganggu hidup dia kan ? Tetibe duk heboh kat orang ramai pasae maruah ak , ohmmaii . Slame nie ak hidup takdak sorang duk mengate ak takdak dare lha ape lha , kan ? Ni cakap kat orang ak kene rogol . Haha ?

Kesian kau weh , nak buat crite pasae ak kan ? Haa , buatlah . Dapat dosee je pun kan ? Haha , ak pon ade tahap sabar jugak weh . Apebende main pasae maruah nim ? Hoi , ingat k . Kau tu junior , hormat lha sikit senior nim . Kan ? Tak kire kau jantan betine pon , sume ak sebat tau . Faham ?

Nim last warning , aaaa . Kesian budak lagi sorang tu , ak buat dia sampai nanges . Ak geram lha weh , soe k dek . Hihi ? Kpade budak gemuk yang cakap ak nim kene rogol tu , sampai mampus ak takkan maafkan kau . Be mine forever eva eva .


Dah lha k ? Takda mood -,- 

THANKS FOR VISITING, DO COME AGAIN SOON! :D