1


2


3


PROFILE
Eyfa Najihah. fifteen. Simplicity. Loves : Anything and everything that can make me smile Not enuff?

TAGGY
CBOX HERE.

CREDITS
Designer // ZeHoradoRa
Colors // f l e u r
Inspiration // Vans
Fonts // Google WFont
Sozai // Various sites
-ed by GC // 1024x600

// ASSALAMUALAIKUM :) Saturday 24 November 2012 | 02:02 | 0 comments
Hi all , hihiw . Bosan meh bosan meh , tak tau nak buad ape sngt an ? Hmm . 

Oke , now baru lepas tolong maa ak kat dapur tuh . Ak pemalas terhebat kot , tapi cenggitu lha . Kalau ak tak buat kerja rumah sape lagi ken ? Terpakse lha buat kerja rumah semua tu . Biase ken kerja tuh semua twins aku buat , now ? Dia da lari jauh jau pi uma nenek aku . Teruk gila -,-

Haha , semalam sebelum ak tido . Dia ade text ak weh , hmm  . Terkejut lha jugak ken ? Sebb die sendiri cakap jgn text dia lagi , adoi . Ak tau sebb ape dia text aku , sebab bosan lettuw kan ? Ahh tak kesah lha weh .

Btw hari nih aku bangun lewat gila kot , anak dara ape ntah aku nih . Lao maa ak tau mesti dia membebel tak henti henti nih , kan ? Haha , biase lah . Die taknak anak dia macam nih terus , nanti takdak org nak khawin . Alahai ? Ntah lhe , sape eh bakal suami aku . Hamboi , gatai sangad kan .

Hmm ? Btw thanks sangat sangat kat mama aku , ecehh . Sebab die belikan aku sliper clarks , bukan aku mampu nak beli dengan duit sendiri barang limited edittion nih ken ? Hiihiw  , tapi terus terang aku cakap aku tak minat . Sebab ak minat nike , adidas , btw abah aku cakap mahal tau . Takkan lha aku tolak kot . Kan ? Nanti terase pulak maa ak tuh . 

Bosan sangad weh tak tau nak buad ape lagi . Kchaw ! Misyouu sayang :'(

THANKS FOR VISITING, DO COME AGAIN SOON! :D