1


2


3


PROFILE
Eyfa Najihah. fifteen. Simplicity. Loves : Anything and everything that can make me smile Not enuff?

TAGGY
CBOX HERE.

CREDITS
Designer // ZeHoradoRa
Colors // f l e u r
Inspiration // Vans
Fonts // Google WFont
Sozai // Various sites
-ed by GC // 1024x600

// Saturday 1 December 2012 | 03:27 | 0 comments
Assalamualaikum. Selamat petang, hai. Sehad kan? Okay okay, ade story nih. Hehehe. Petang cenggini tak bosan sangat lah kot, sebab hari nih aku lepak dengan maksu makteh aku. Haha, mereka nakal woi. Maksu suruh lah aku cabut uban dia tuh, aku pun on je. Then makteh nampak, dia jelous sebab slame nih aku tak cabut pun uban dia. Haha, oke dia merajuk. Hambouuuu!

Pastuh kan, time lepak ngan maksu tuh. Adek ak dgn spupu kat bawah tengah main, jeng jeng jeng. Haha, KAK MA JOM LAWAN BADMINTON. SAPE KALAH KENA BUANG SELUAR! Haha, teruk kan? Hm, dia cakap kat kakak aku. Haha, maksu ak yang semangatnye. Okay, akak aku yang menang than semua kejar dia keliling rumah sebab nak londehakan seluar dia. Haha, apedaa. Oups! Lari dari topik. Oke sambung --'


Hmm, entah lah. Aku selalu fikir aku akan kehilangan dia, tak tau kenapa. Kan? Memang aku takut, takut sangat sangat. Aku tak rela kehilangan dia, dia macam life aku dah tau? Even dia seorang teman, tak kesah lah k. Nak tau sayang ke tidak aku kat dia? Tak tau nak cakap sejauh setinggi selebar mane aku sayang dia, aku tak boleh nak cakap. Ye, dulu sebelum kenal dia aku slalu nangis teringatkan ex aku. Hari hari korang tau? Sebelum tido mesti teringatkan ex ak tuh, ex aku time tu dah ade pengganti kot. Kitorang clash tanpa sebab, masing masing diam. Hmm, rindu dia tau.


Lepas hadirnya dia, life aku tak macam dulu lagi. Dia hadir sebagai teman sejati yang tak pernah tinggalkan aku sendirian, bersyukur sangat. ALLAH bagi aku nangis selama berbulan bulan, sebab nak hadiahkan dia untuk aku. Alhamduliliiah, bahagia bersama dia. Dia hadir, selalu menghiburkan aku. Senang sangat dengan dia, time tu aku ade din dan dia pun ade makwe. Tapi kitorang tetap rapat, setiap hari oncall. Hm, rinduu din. Din pun dah lupekan aku, dulu selalu panggil ak sayang ape bagai. Now? Panggil ak natang. Hm, takpe. Dia dah bahagia. Aku sedih sebab --------------- Fine lah (;


Yang penting aku dah ade dia, yaa saya ade awak. Yaa, saya sayang awak. Yaa, saya rindukan awak. Yaa, saya susah nak lupakan awak. Yaa, saya tak sanggup kehilangan awak. Yaa, saya nak bersame ngan awak. Yaa, saya taknak kecewakan awak lagi. Yaa, saya janji tak akan tinggal awak. Yaa, awak life saya. Yaa, awak orang ketiga bagi saya. Yaaa, saya lemah tanpa awak. Okay! Yaa memanjang kan? Haha, aumm.


Hadirnya awak, hidup saya bahagia. Awak selalu ceriakan saya, okay. Sebab tu saya taknak jauh dengan awak, setiap bagi saya bangn tidur saya akan call awak. Sebab awak nak saya kejutkan awak kan? Saya suruh bangun sendiri mule lah nak merajauk ape bagai, adoi. Setiap malam saya nak tido, selamat malam yang akan saya sent. Okay, lepastu baru kita oncall. Setiap hari saya msg awak sebab? Kalau saya tak msg awak cakap saya lupa awak, sedangkan saya selalu fikirkan awak. Awak nih, apedaa. Hehe ---'


Kalau suatu hari nanti kite berpisah, saya tak akan lupekan awak. Kenangan dengan awak banyak sayang, nak cerita? Sampai bile pon tak habis, kita rapatkan? Kita dah macam adek beradik, selalu bersama. Tak kesah lah, tapi sape yang cakap kita couple ntah pape letuh. Cinta kita untuk jodoh kita je kan? Cinta saya hanya untuk suami saya, manakala cinta awak hanya untuk isteri awak. Kita takkan bahagia dengan cinta kecuali lepas kita khawin kan? Okay, heehe. Dah dah!


Awak ade cakap kalau saya teruskan ego saya ni yang selalu nak tinggalkan awak, suatu hari nanti saya akan menyesal. Awak dah mengarut, awak cakap nanti bila saya cari awak balik awak dah takde. Awak dah pergi tinggalkan saya, dan saat tu mesti saya kene cari pengganti awak kan? No, hilangnye awak hilangnye semangat. Saya taknak kehilangan awak, saya sayang awak. Jangan pergi, maafkan kesalahan saya yang dulu. Hari nih da masuk bulan disember, kan? Saya ingin berubah, tapi untuk melakukannya saya perlukan awak.


Dah, malas nak fikir tentang perpisahan nih. Tak sanggup dah, hmm. Okay! Chauwww. Assalamualaikum 

THANKS FOR VISITING, DO COME AGAIN SOON! :D