1


2


3


PROFILE
Eyfa Najihah. fifteen. Simplicity. Loves : Anything and everything that can make me smile Not enuff?

TAGGY
CBOX HERE.

CREDITS
Designer // ZeHoradoRa
Colors // f l e u r
Inspiration // Vans
Fonts // Google WFont
Sozai // Various sites
-ed by GC // 1024x600

// Friday 7 December 2012 | 07:44 | 0 comments
Assalamualaikum. Bertemu kembali! Hehew. Hmm. Not in mood :'(

Bile boleh rase bahagia? Betul betul bahagia? Sampai bile aku nak sedih cenggini? Sampai bile nak habiskan air mate setiap malam? Sampai bile nak pendam masalah sorang sorang jah? Sampai bile? Dugaan nim teruk sangat bagi aku, tapi aku sabar tanggung semua nim. Memang ak tak kuat, tapi aku kuatkan diri. Sebab aku tahu aku kuat! Ehh merapu. ALLAH takkan uji kan orang yang tak kuat macam aku? Takpe, dia nak hadiahkan sesuatu latuh.

Hm, nurul effa najiha binti zulkifli. Yee! Itu aku, insan yang selalu di uji selalu dikeji. Kan kan? Tak pernah kecapi rase bahagia, bahagia pun sekejap jeh. Takpe, suatu hari nanti aku akan bahagia macam orang lain juge, just sabar aje. Betul kan? Kecewa sebab cinta, hohoi. Bukan taste aku lah, dulu memang lah selalu melalak disebabkan cinta. Perit sangat, even aku tau aku budak lagi. Tapi ak tau lah sakitnye perpisahan! Ececeh, bengong. 

Bila lah kan bahagia tu datang? Ohh indah, bahagia memang datang selame 5 bulan bersama awak sahabat. Awak hadir, hadir membahagiakan saya. Saya senang sangat, tapi skarang dah tak sebahagia dulu. Saya cuba berhenti berharap kat awak lagi sayang, saya rasa penat sangat. Dah! Awak memang disisi saya sekarang, tapi kekadang awak okay kekadang menyakitkan. Hahaha! Perangai ape pun tak tau awak nim, sabar aje kan? Takpe. Perlahan lahan tinggalkan awak, diamkan diri. Hati memang selalu merindui awak, rindu lawak awak. Hihi, tipu lah kan lao tak rindu awak? Hmmm.

Auw auw. Ade seorg insan hadir dalam hidup saya, maybe dia tu pengganti awak sayang. Pengganti? No, takda orang sama macam awak. Okay, insan tu saya knal dari awak jugak kan? Dia kawan awak, entah. Dia selalu ambil berat pasal saya, setiap malam msg saya ucap selamat malam. Memang rasa dihargai sangat, saya pun msg lah jugak ngan dia tuh. Dia baik macam awak, dia taklah sweet macam awak? Hm. Tapi sejujurnya awak yang saya perlu yang saya nak! Harap awak sedar betapa sayangnye saya kat awak.

Okay, aku lah tu. Teman hidupkan? Haha, korang ade macam aku? Ececeh. Tak kesah le korang ade pakwe makwe, korang tak sesweet aku ngan dia. Kami sweet dah macam suami isteri tau? Sweet sangat, dia tu kan tak sesweet pakwe awak. Tapi dia lagi sweet, hahahahha. Aku naik gila! Betoi ape, tapi dulu lah bukan sekarang k. Kenagan oh kenangan.

Kalau suatu hari nanti aku dengan dia, terpisah jauh. Kenangan lah menjadi sahabatku tatkala aku merindui dia k, sumpah aku cakap dia bukan macam pakwe hang dan hang. Dia ni dia lah, dia ni tegas bertanggungjwab comel sweet peramah periang. Faham? Dia memg suke kawan ngan pempuan, dan org pun mudah jatuh hati kat dia. Dia nim kalau smile, auhhhhhhh. Tak tahan aku! Hahahahha.

Okay saya kuat saya boleh saya kuat saya boleh saya kuat saya boleh. Saya lemah saya mudah putus asa saya lemah saya mudah putus asa saya lemah saya mudah putus asa saya lemah saya mudah putus saya lemah. Saya suka pentingkan diri ego tak amek peduli tentang orang lain. Yee! Itulah akuu kot.

Okay, chauwwww dulu. Assalamualaikumm yaaa 



THANKS FOR VISITING, DO COME AGAIN SOON! :D