1


2


3


PROFILE
Eyfa Najihah. fifteen. Simplicity. Loves : Anything and everything that can make me smile Not enuff?

TAGGY
CBOX HERE.

CREDITS
Designer // ZeHoradoRa
Colors // f l e u r
Inspiration // Vans
Fonts // Google WFont
Sozai // Various sites
-ed by GC // 1024x600

// Sunday 9 December 2012 | 12:58 | 0 comments
                                 Dugaaan menghampiri diri ini tatkala bahagia ingin ku kecapii.





Hidup nim memang banyak dugaan, hidup nim hanya sementara, hidup nim kekadang seronok kekadang terluka. Kekadang manis kekadang pahit, tak menentukan? Dugaan yang paling kite tak suke dalam hidup, dugaan juga selalu mebuat kita patah semangat untuk teruskan hidup. Dugaan itu datang tanpa diundang dan selalu hadir saat bahagia kite kecapi, kite bukan selalu sedih dan kite juge bukan selalu bahagia. Itulah kehidupan kan? Tujuan hidup, kenapa ada matahari bulan bintang langit panas hujan? Itu semua anugerah TUHAN.

Aku pun taktau ape nak jadi dengan aku nim, cepat sangat putus asa. Lemah sangat, tak kuat. Selalu jatuh, hmm. Dan sekarang nim lemah sebab dia kan? Hm, dah le berharap tak tentu mase. Dah jangan nak sedih efa, dah nampak kan semua tu? Dah bace kan status pempuan tu? dah terbuktikan? Hmm. Tolong jangan fikir pasae nih, tahun depan exam k exam. Buat ape nak fikir semua bende bodoh ni? Haaa, cair sangat sampai memakan diri. Dulu boleh lah bahagi. But now? Look n see! Openn your eyes your mind sayang. Bahagia hilang sekelip mate.

Dah, lepaskan dia bahagia dengan orang yang dia sayang. Orang yang awak sayang tu dah bahagia efa oi, cukup selame nim dia hadir bahagia kan kau. Now? Saatnya aku mengundur diri, saatnya aku lalui hidup nim keseorangan tanpa dia disisi, tanpa insan yang selalu bersama tanpa semangat sidia tanpa nasihat sidia. Hm, ketenangan dalam jiwa nim pudar tanpa dia. Come on efa, aku tau kau pura pura kuat selame nim kan? Pura pura itu adalah kekuatan sayang, aku tau aku terluke. Dan saat nim? Buntu menemani.

Suatu saat nanti bahagia akan datang, adalah insan yang dihadiah kan untuk aku hadir membahagiakan aku buat selamanya hingga ke jalan ke syurga ALLAH. Dah tujuh bulan bersama, suka duka masalah tangis tawa aku semua dengan dia. Tapi sekarang aku betul betul nak buat keputusan untuk tinggalkan dia, lari membawa hati yang dia pernah bahagiakan. Hm, dah beribu kali terluke sebab dia. Sebab awak! Hm, skarang awak dah ade makwe awak tak cakap kan? Kan saya dah pesan, susah sangat ke? Nak berahsie buat ape ntah, berahsie jugak? Hmm. 

Dulu memang kite rapat, kite sweet sangat. Semua dengan awak kan? Tapi skarang tak, semuat tu tinggal kenangan dan akan jadi kenagan terindah untuk aku. Sekarang dah tak macam dulu, semua berubah kan? kau cakap aku, aku cakap kau. Sape nak mengalah kan? Ego, takleh nak buang k. Kekadang saat teringat saat bersama awak dulu mesti air mate mengalir dan senyum sorang sorang kan, kalau mase tu boleh diundur kan best. Kalau mase tu aku boleh tengok macam video, hari hari aku bukak dan tengok semua kenangan tu.

Sekarang? Hmm, dah berkali kali gaduh nie. Biar aku undur diri, dah penat nak sentel masalah dan nangis ape bagai kan? Nampak sangat bodoh, biarkan dia bahagia. Kisah aku dan dia dah tamat, bohong la kalau cakap aku kuat hadapi semua nim. Saat bace status sidie air mate terus mengalir tau? Nah! Takpe le, awak dah bahagi kot? Okay, saya pun akan bahagia suatu hari nanti.

Dah banyak sangat berharap, banyak sangat kan? Tibe saatnye untuk berhenti, hentikan semuat permainan ni. Hmm, bila nak berpisah awak selalu bagi harapan palsu je kan? Dah, lupe semua tu efa. Hm, awak? Kenangan bersama awak takkan pernah hilang, bukan senang nak dapat semua kenangan tu kan? Okay, Saya merindui awak tanpa kata. Merindui awak dengan linangan air mata, tak tahu mana arah tuju tanpa awak nim? Buntu sangat,

Tolong hamba mu ini, hmm. Awak, bahagia itu datang sekejap pun dah kire bertuah sangat tau? Sebab saya dapat rasekan bahagie tu, saya dapat tersenyum. Even sekarang nim hati ini sakit nak melepaskan awak, tipu lah kalau saya dapat buat semua nim. Awak tahu kan saya lemah? Takpe, saya akan kuatkan diri. Saya akan cuba yee, teman baik saya ade disisi.

Saya sedih, saya kecewa, saya terluka. Tahu tak? Insyaallah saya dapat hadapi semua nim dengan air mata, doakan saya kay? Awak yang terbaik yang pernah saya jumpa, memang susah nak dapat orang macam awak. Saya ingat kita kawan sampai bila bila, tapi sampai disini je. Izinkan saya pergi dalam diam.

Saya akan tinggalkan awaj dalam diam, saya buat semua nim sebab saya taknak ganggu kebahagian awak. Saya takut awak dah tak layan saya macam dulu lagi, saya takut awak rimas dengan saya, saya takut awak dah tak sayang saya macam dulu lagi, saya takut awak dah takde mase untuk saya sebab awak kan dah berpunye. Saya takut semua tu! Saya nak selalu bersama awak, selalu disisi awak. Ingat, jangan lupe kenangan kite k.

Saya taip semau nim dengan airmata dan senyuman, saya bangga sangat dapat kenal dengan awak dulu.
Bertuah saya dapat awak walaupon bukan untuk selamenye sayang. Saya akan pergi, pergi saya tak akan kembali. Kenangan kite akan menjadi teman saat saya pergi meninggalkan awak dalam diam, sakit tu tak boleh nak cakap wak. Semua nim sebab saya sayang awak! Saya taknak jadi orang ketige dalam hubungan awak, taknak sayang. So? Tinggalkan awak. 

Tinggalkan? Hahahahah, bukan senang k? Kite rapatkan? Boleh ke tidak saya tak pasti. Insyaallah boleh ye sayang. Setiap masa, selamat malam pujaanku pagi ye sayang. Semua tu tak akan ade selepas ini kan? Menyayangi awlak sebahagian dari hidup saya. 

Thanks sebab sudi hadir dalam hidup saya, beri semangat untuk saya nasihatkan saya bahagiakan saya. Saya hargai semue tu ye, okay wak. Dalam diam saya akan melangkah, sayang awak sampai akhir hayat saya, awak selalu disisi saya. Terime kasih untuk segalanya sayang, sayang awak. Bahagia lah mu disana, dalam diam hati ini merindui mu. Awak satu dalam seribu sayang, air mate nim jadi peneman disaat kenangan bersame awak terbayang. Sayang awak ˚♡°


THANKS FOR VISITING, DO COME AGAIN SOON! :D